Pro samou práci jsem se málem zapomněla představit :-)

Hlavou se mi honí kvanta nápadů, o čem všem budu psát, až jsem málem
zapomněla na slušné vychování. Já se ještě nepředstavila! 🙈

Napravuji a doplňuji😃


Jmenuji se Věrka,  jsem manželkou svému báječnému muži, mamkou našim čtyřem dětem, pečovatelkou o náš "rodinný krb" a rozhodně v neposlední řadě jsem a chci být sama sebou (ačkoliv občas nevím, co to znamená 😊). Každopádně v tom všem shonu kolem dětí a domácnosti nezbytně potřebuji nějakou aktivitu jen pro sebe, pro svojí radost a spokojenost. 

Tou činností se stalo šití. Jak to celé s šitím začalo jsem už psala v mém úplně prvním článku (najdete tady) a na začátku by mě ani ve snu nenapadlo, kam až se to všechno může posunout (třeba že si založím obchod, budu s kamarádkou Ditou šít sukně, které si chce dokonce někdo koupit nebo že začnu psát blog).

Jak jste správně pochopili, nejsem profesionální švadlena či krejčová, původní profesí jsem finanční analytik,moje výtvory často nejsou dokonalé, občas mi steh ujede trochu nakřivo (když mi děti třeba kopnou do židle pod zadkem, protože se postrkují, kdo zrovna bude vyndávat špendlík, jindy zase stroj šije rychleji než ruce stačí rovnat látku, ať to jen nesvádím na děti 😊), ale to podstatné je, že stále hledám cesty, jak se zlepšovat, a že mě to opravdu baví.

A tak se stalo, že jsem se nadchla pro používání šikmých proužků při šití oblečení nebo bytových dekorací. Jsou nádherné, praktické, snadné na použití a baví mě hledat další a další možnosti jejich využití. A protože mi nabídka proužků v ČR přišla nedostatečná, rozhodla jsem se vzít věci do svých rukou a založila internetový obchod biaska.cz, kde nabízím nejen šikmé proužky (neboli bias tapes v angličtině či třeba cintas bies španělsky).



O tom, jak šikmé proužky používat a co všechno s nimi vyrobit Vám ukážu na tomhle blogu. A budu moc ráda, když se se mnou podělíte o vlastní výtvory s šikmým proužkem. Nebo Vás napadlo jeho originální využití? Sem s ním, těším se na Vaše nápady. Pište mi na email biaska.prouzky@gmail.com.


A teď už honem k praktickým článkům 😊

Krásný den nejen s šitím přeje

Věrka

Komentáře