Návrat do institucí aneb první školní den se nebezpečně blíží




Poslední dny se u nás nesly v duchu příprav na návrat dětí do institucí - Toník jde do druhé třídy, Valinka už je předškolák, Barunka půjde poprvé do školky. Aspoň že Helenka mi zatím zůstává doma 😃.

Moje představa byla taková, že pěkně v klídku a postupně seženeme a připravíme všechno potřebné. Tahle představa ovšem vzala za své v momentě, kdy mě ze školy poprosili o ušití povlaků na "pár sedáků", respektive v momentě, kdy jsem zjistila, jak velké ty sedáky jsou (což mi do telefonu družinářka Bára opomněla říct 😇).

Takhle naše děti "uklidily" molitany na sedáky - zabraly půl pracovny 😃

Tudíž jsem posledních 5 dní věnovala maximum času šití, abych vše stihla do prvního školního dne, nové prostory školy přeci musí být perfektní. Aby toho nebylo málo, Helence se začaly prořezávat první zoubky, takže většinu času trávila se mnou u šicího stroje 😰. S vypětím všech možných sil je dílo hotovo a nainstalováno do školy. Z dálky to dokonce vypadá i hezky, jen se holt člověk nesmí příliš zaměřit na detaily 🙈.

máme hotovo, ufffff

Nakonec jediná školní příprava, kterou jsme s Toníkem udělali, bylo označení kompletního obsahu penálu washi páskou. Snad nová vychytávka zajistí, že si Tonda pozná své věci a nebude zásobovat půlku třídy školními potřebami (loni jsem to po páté kompletní obměně vybavení penálu vzdala a Tonda musel přežít do konce školního roku s tím, co mu zbylo).

naštěstí máme dostatečnou zásobu pásek z www.washipasky.cz

Na první školní/školkový jsou děti už natěšené, co na tom, že půjdou bez bačkor 😊. A snad je to nadšení bude držet i ráno, až budou muset vstávat v sedm místo v půl desáté 😏.
Tak zítra hurá do institucí!

Komentáře

Okomentovat