Svatba .... jupíííííí

Nevím, jak to máte Vy, ale u nás máme z pozvání na svatbu pokaždé ohromnou radost. Dokonce s přibývajícím počtem dětí čím dál větší 😃. Celkem pochopitelně jsme se trošku obávali, že v takovém počtu nás už nikdo nepozve 😃, ale letos v létě nám bylo přáno a dostali jsme pozvání hned na dvě svatby.

Přípravy jsem nemohla podcenit a pustila se kupodivu včas do přípravy outfitu pro sebe a holčičky. Volba celkem jednoznačně padla na tylové sukničky.  Nákup látek se trochu prodražil, opravdu nebylo rozumné brát Barunku s sebou do obchodu s látkami (tu "pinkovou látku s ďubínkama" přece musí mít a bohužel pro mojí peněženku nejen tu 🙈), ale nevadí, látky jsme pořídily a pustily se do práce.

Holky svědomitě pomáhaly a výsledkem byly půlkolové tylové sukničky se spodní vrstvou z dvojité gázoviny pro holky a ze saténu pro mě. Samozřejmě nemohl chybět šikmý proužek (musím je přece zmínit, no ne? 😃). Volba padla na saténový pro dodání svátečnějšího vzhledu. Výsledek byl, myslím, vydařený. Holčičky spokojené a parády nadělaly až dost 😊.



Obě svatby jsme si pořádně užili. Nevěstám to slušelo, děti vydržely neupatlané až do skončení obřadu, tancovali jsme všichni až do pozdních hodin, snědli spoustu svatebních laskomin (moje nízkosacharidové oči dělaly, že nic nevidí 😉), jedním slovem paráda.



A mimo jiné, přišla řeč i na naši svatbu s manželem. Děti chtěly vidět, jak krásná nevěsta jsem byla já, jak vypadal taťka a dědové a babičky a tety a .... .

Prohlíželi jsme si společně naše svatební fotky a došlo nám, že letos v létě uplynulo právě 10 let od našeho svatbního dne (na slavení výročí jsme trochu lajdáci). Je to trochu klišé, ale opravdu je neuvěřitelné, jak moc ten čas letí. Mám dojem, jako by to bylo nedávno. Ačkoliv pohled na naši "dětskou skupinu" mě vždycky vrátí zpět do reality 😄.

Každopádně to bylo parádních 10 let a už se těším, co mi po boku mého báječného manžela přinese další dekáda 💕.

A takhle nám to tenkrát slušelo 💑





Komentáře